Onlangs gingen we langs de deuren voor het project FC STRAAT MDT om lege flessen en blikjes op te halen voor statiegeld. En zo iets te doen voor de buurt. De jongens van JO14-1 & JO13-2 kozen om iets te doen voor de voedselbank. Dankzij de geweldige inzet van deze jongens én de steun van iedereen die heeft gedoneerd, hebben we maar liefst €623,- opgehaald!
Met trots hebben we deze cheque mogen overhandigen aan de Voedselbank. Een prachtig resultaat waar we samen aan hebben bijgedragen.
Iedereen die flessen en blikjes heeft ingeleverd: ontzettend bedankt voor jullie bijdrage. Samen maken we het verschil!



